مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه اول فصل می خواست به رقبایش آوانس بدهد!

یووه اول فصل می خواست به رقبایش آوانس بدهد!

مارچلو لیپی در حاشیه ی افتتاح پروژه ی وایلب در مورد وضعیت فعلی سری آ و شانس های قهرمانی، مربی های تیم های صدرنشین، گلزنی های ایگواین و همچنین بازگشت یووه صحبت کرد، گفت و گوی او را با گاتزتا دلااسپورت می خوانیم:

 

یوونتوس بعد از چهار قهرمانی پیاپی یوونتوس به رقبایش آوانس داده است اما ناپولی تنها تیمی بوده که چالش را پذیرفته است! حداقل تا اینجا.
مبارزه ی خیلی بزرگی خواهد بود، اما بازی دو هفته ی بعد قدم آخر نخواهد بود. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و حداقل دو تا ازتیم هایی که تا ماه قبل در کورس قهرمانی بودند برمی گردند. من می دانستم که یووه علی رغم شروع ضعیفش بازخواهد گشت ، ناپولی ثابت کرده است که برای رقابت آماده تر است وتا اینجا از همه قوی تر بوده است. من قبول ندارم که گفته می شود تنها قدرت ناپولی در ایگواین است، تیمی که در اینجای جدول قرار دارد حتما اساس محکمی دارد سالهای گذشته گاهی تیم های در معرض سقوط هم مهاجم های عالی داشتند. اینتر آقای گل لیگ را در اختیار داشت.

 

او سپس در مورد دو همکارش در یووه و ناپولی به اظهار نظر پرداخت : 

 

آلگری و ساری هر دو مربی های اهل توسکانی هستند و سنت مربی های فوق العاده ی آن منطقه را که وطن من به حساب می آید ادامه می دهند. ساری یک مربی سازنده و باهوش است. او همچنین این کلیشه ی قدیمی که تیم برای هماهنگی با مربی به 6 ماه زمان نیاز دارد نقض کرد و با گذشتن 3 ماه ایده هایش را پیاده کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: